فرماندار تفرش: برنامه‌های اجرا شده در ادارات تفرش برای مبارزه با مواد مخدر

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار شهرستان تفرش برنامه‌های اجرا شده در ادارات تفرش برای مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های اجرا شده در ادارات تفرش برای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اردلان‌راد بعد از ظهر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفرش، اظهار داشت: شیوع اعتیاد در بین جوانان و درصد گرایش آنان به این پدیده خانمان‌سوز در جامعه رو به افزایش است که زنگ خطری برای همه مسئولان خصوصا اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است، تصریح کرد: مواد افیونی مخدر یک تهدید جهانی به شمار می‌رود و دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان را در برنامه‌های خود قرار داده‌اند تا بتوانند ضربه مهلکی به این نظام وارد کنند.

فرماندار شهرستان تفرش نجات یک انسان را نجات جامعه دانست و افزود: مشارکت همه دستگاه‌ها خصوصا دادگستری، بهزیستی، نیروی انتظامی، شوراهای اسلامی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در امر مبارزه با مواد مخدر ضروری است و باید آگاهی مردم نسبت به این بلای خانمان‌سوز افزایش یابد.

اردلان‌راد خطاب به متولیان فرهنگی شهرستان تأکید کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها این مهم را پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی به آثار شوم و منفی فردی و اجتماعی مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: آموزش خانواده‌ها بستری مهم برای جلوگیری از اشاعه اعتیاد در بین افراد جامعه می‌شود و ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، همفکری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی از راه‌های مبارزه با این بلای خانمانسوز است.

فرماندار شهرستان تفرش اظهار داشت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد و جلوگیری از شیوع آن در جامعه اجرای کارهای فرهنگی توسط مردم، رسانه‌ها، مراکز آموزشی و مسئولان ضروری است.

اردلان‌راد در پایان یادآور شد: اجرای نمایش‌های خیابانی با محوریت مبارزه با اعتیاد، اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط دانشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های مشاوره ویژه مددجویان کمیته امداد، برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های انجام شده در 9 ماه سال 92 بود که توسط ادارات انجام شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:9 | نویسنده : میثم اله وردی |